Måndag och det svider i mitt ansikte :-p

Måste ju först visa er hur fin min soffa blev :-)



Passar så snyggt till mina svartvita gardiner :-)


I fredags var mamma och jag "Modell för en dag" i Karlskrona :-), vi blev sminkade och fotograferade, riktigt kul :-) och såhär skitsnygga blev vi :



Mor och dotter



och så bara jag då :-)

Helgen blev lite annorlunda, barnen skulle ha varit hemma men pappan och jag hade nog tänkt olika så de åkte till Påryd, vilket iofs blev bra det oxå, de gillar ju att vara där lika mycket som hemma.
Här blev det grillning på lördagkvällen med Kent, Eva, Kents bror och världens bästa Nettan :-)

Nettan är min killes ex och världens mysigaste tjej :-) har sagt det innan och kan inte säga det tillräckligt många gånger hur glad jag är som fick henne "på köpet".
Till Er som inte fattar att man kan ha en kanonrelation med ett ex kan jag bara säga... trist för er.

Idag har jag varit ute :-) därav min överskrift :-)

Nu är det snart dax att sova :-) för imon blir det nattjobb :-)

Puss å kjam :-)

Kommentera här: