GLAD PÅSK

Passa nu på och ha en riktigt underbar trevlig och glad påsk !
Här skiner solen trots att det är tidigt på morgonen, känner mej nog inte som den piggaste man kan tänka sej :-). hade gärna sovit till åtta i alla fall :-), barne var på disco igår och la sej inte förren 22 så jag trodde i min enfald att de skulle sova längre än till kvart i 6, men men där bedrog jag mig, big time :-)

Det gick riktigt bra att jobba mina nätter och det kändes som en skön start :-)

Igår var vi , Royne och jag på Möre Hotell och badade bubbelpool med ett annat par :-) det blev många goa skratt det kan jag lova :-) en och annan cider och vin blev det oxå :-)

Helgen blir annars lugn, jag har "förlossningsjour" :-), mina barn ska få ett syskon i dagarna och eftersom de är hos sin pappa denna helgen så lovade jag att vara "online" 24/7 om det skulle bli bebis i helgen. Så detta innebär en nykter och städad helg :-) hahah önskar dem lycka till :-)

Idag blir det påskmat i stan och en lugn kväll, imon åker älsklingen och ett gäng grabbar till ELMIA mässan i Jönköping. Nettan och jag tar oss nog en tjejkväll :-)


Så alla ha en redigt go påsk

bjuder ju på några bilder oxå :-)



Edward, discofixad :-)



Vi väntar på våra påskägg ....



finally :-)

Kommentera här: